LUNCH NET

Lær de andre på La Oficina at kende – og bliv selv kendt!

Vi har fået dejligt mange nye medlemmer på det sidste, og
vil derfor prøve et nyt netværksarrangement, hvor vi giver
mulighed for fælles frokostsspisning – for såvel nye som
gamle medlemmer – i Kursisten.

Præsentér jer for hinanden, spørg hinanden om hjælp eller diskutér forskellige problemstillinger med hinanden. I får hver 5 minutters taletid (alt afhængig af, hvor mange vi bliver) til at præsentere jer selv/ jeres virksomhed – eller et emne.

Første fælles frokost/ LUNCH NET er onsdag den 23/1 kl. 12:30.
Mødet er ganske uformelt – og vi sidder og taler over vores frokost.

Atelier Anholt udstiller på La Oficina

Niels fabricius kilstrup udstiller lige nu nogle af sine billeder på La Oficina.

Han er uddannet grafisk designer, har taget opfølgende kurser på Århus kunstakademi(DK) og Central St Martins(UK). Desuden har han arbejdet som Art Director i 8 år i London, 1 år i Brussels og 14 år i Danmark.
Hvis du er interesseret i at vide mere, kontakt Niels Fabricius KilstrupTelefon 51 22 22 99

Mail kilstrup@gmail.com

 

Julehygge på kontoret

Her på La Oficina udnytter vi “hygge-retten”, som december byder på med juletræ, adventskrans, julepynt, julegodter og alt hvad der ellers hører sig til.

Julefrokosten sidste torsdag var en stor succes – en rigtig hyggelig aften. Der kan ses billeder fra aftenen på vores facebook-side.

Løbeklub

La Oficinas løbeklub for medlemmerne er sat i gang

Alle kan deltage, øvede og uøvede, målet er at få deltagerne til at komme i form og løbe 5 kilometer i en anstændig tid.

Til sommer stiller vi et hold til DHL.
HEP HEP!!! :-)Tilmeld dig i cafeen eller mød op foran La Oficina hver onsdag kl 16☺

Julefrokost 2012

Torsdag den 6/12 afholdes der julefrokost for La Oficinas medlemmer. Du vil blive budt på lækker julebuffet, ris à la mande og kaffe. Som altid afholder vi i løbet af aftenen en sjov konkurrence.

Pris 195 kr. ekskl. moms for julebuffet, velkomstdrink, kaffe og te – øvrige drikkevarer til medlemspris.

Tilmeld dig på Podio under arrangementet.

 

Vi glæder os til at se dig

Åbent hus på La Oficina og oplæg om eksamensteknik

For lidt over 4 år siden startede jeg, sammen med Lars Billeschou, La Oficina sideløbende med arbejdet i mit eget firma www.tina-theilgaard.dk. Derfor vil vi gerne invitere dig til åbent hus den 23/10 kl. 19.00, hvor du kan se lokalerne, få en hyggesnak og lidt godt til ganen.

Efterfølgende vil jeg, Tina Theilgaard, holde et oplæg om eksamensteknik, så inviter gerne alle, der har interesse heri.

Vil du gerne blive bedre til at tage styringen ved det grønne bord, have ro i maven og præsentere dit stof på en overbevisende måde?

Så brug halvanden time den 23/10 kl. 19.45 i selskab med Tina Theilgaard, hvor du får redskaber til at:

1. Komme godt i gang med eksamensforberedelsen
2. Lære at strukturere stoffet
3. Præsentere dit stof på en selvsikker og overbevisende måde
4. Få styr på nerverne før og under eksamen

Lyder det som noget for dig, så gå venligst ind på Tina Theilgaards Facebookside og tryk tilmeld begivenheden!

Alle er velkomne..
Fri adgang og gratis øl, vin eller sodavand samt lidt tapas!

De bedste hilsner

Tina Theilgaard & Lars Billeschou

Mød os på Træfpunkt

Onsdag den 3. og torsdag den 4. oktober 2012 er La Oficina at finde på Danmarks største og vigtigste HR-messe, Træfpunkt Human Resources® i Øksnehallen.

Kom og kig og få en snak med os om, hvad vi kan tilbyde.
Læs mere om messen på:

25% rabat på mødelokaler i sommerugerne

Brug sommerugerne på uddannelse og udvikling!

I sommerperioden er der stadig rig mulighed for at invitere kunder til sommerkurser og workshops. Og lige nu får du en enestående mulighed for at give dine kunder et attraktivt tilbud: I ugerne 25-33 kan du booke et mødelokale på La Oficina med 25% rabat.

Det betyder, at du i denne periode kan holde et heldagsmøde med lækker forplejning til bare kr. 369 ex moms! Se priserne for mødelokalerne – 25% fratrækkes priserne i nævnte periode.

OBS: Tilbuddet gælder ikke i uge 30, hvor La Oficina holder lukket.

 

 

 

Flere mødelokaler – flere muligheder

La Oficina kan i dag præsentere vores nye mødelokale, der netop er færdigindrettet med nye møbler, tæpper, projektor og AV-udstyr. Lokalet er ideelt til kurser og workshops for 12-14 personer.

Med denne tilføjelse tilbyder La Oficina nu et endnu bredere udvalg af mødelokaler, og du har derfor endnu flere muligheder for at booke det ideelle mødelokale, hvad enten du skal afholde det lille kreative møde for 2-4 personer, workshop for 12 eller kurset for 40 personer. Find det rette mødelokale!