Kurser & møder på La Oficina

Når du vil holde et kursus, møde eller arrangement på La Oficina, tilbyder vi flere forskellige løsninger. Du kan vælge enten at købe en pakkeløsning, eller du kan leje et lokale og selv vælge den mad og servering, du har behov for.

Skal du holde møde i dagtimerne tilbyder vi forskellige mødepakker. Du kan vælge mellem en heldags-mødepakke og tre forskellige halvdags-mødepakker.

Gældende for alle mødepakker er, at priser er pr. person og angives både med og uden moms. Priserne er gældende ved min. 5 deltagere og inden for almindelig åbningstid 08:00-18:00 på hverdage – medmindre andet er anført. Indeholdt i priserne er lokaleleje, nævnte servering samt klargøring og oprydning i lokale. Er der færre end 5 deltagere er der et mindre tillæg til pakkepriserne.

Skal du holde aftenmøde, weekendmøde eller møder hvor en pakkeløsning ikke lige passer, finder du oplysninger om muligheder og priser i vore prislister ”Lokaleleje” og ”Mad & drikkevarer”.

Aften og weekend møder holdes alene i lokalerne ”Kursisten” eller ”Salen”

På La Oficina har vi 50/50Mb trådløst fibernet, ligesom der også er AV-udstyr såsom projekter eller fladskærm med HDMI til rådighed samt flipover etc. Brug af dette er indeholdt i nævnte priser, ligesom isvand dagen igennem også altid er med i prisen.

Kontakt os endelig på tlf. 70 27 33 32 eller info@laoficina.dk hvis der er spørgsmål eller hvis du ønsker konkret tilbud på jeres næste arrangement.

Priser & betingelser

Herunder kan du hurtigt og nemt hente informationer om de forskellige løsninger, priser og betingelser. Hvis du klikker på et link herunder, henter du en pdf.

Pakkeløsning for kurser & møder
Halvdagsmøder
Heldagsmøder


Lokaleleje & servering
Lokaleleje – Prisliste
Mad og drikke m.m. – prisliste


Receptioner, arrangementer, fester etc.

Fester på La Oficina


Betalings- og afbestillingsbetingelser
Betalings- og afbestillingsbetingelser – Møder og kurser
Betalings- og afbestillingsbetingelser – Fester